Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

έρωτας ή τίποτα*

 Άλλη μια περιπέτεια του Raoul Penman εκτός παρενθέσεως_
  Ερωτευμένη μέχρι αηδίας μια κοπέλα μαζί του, αφού του αναστάτωσε την ήρεμη ζωή του, άρχισε κι αυτή να τα μασάει.
 - Τί γίνεται τελικά; ρώτησε ο σκληρός Ραούλ.
 - 98 τοις εκατό, Ραούλ μου, είμαι ερωτευμένη μαζί σου.
 - Άντε να χαθείς από κει πέρα. Δε θα ζήσω εγώ με την αγωνία του 2 τοις εκατό.

 Από τότε, αποφάσισα κάθε Σάββατο - λίγο μετά τα μεσάνυχτα - όπου το βρίσκω το 2 τοις εκατό, αν είναι σε δικιά μου υπόθεση να το λιώνω, αν είναι σε άλλο ζευγάρι να τους λιώνω..

Eδώ, στο μετα-δεύτερο: http://www.ertopen.com/apps/radio/deutero.html


Το playlist το οποίο απ΄ότι καταλάβαμε κατάφερε να προκαλέσει σπασμούς:
01. αρένα - δανάη παναγιωτοπούλου
02. το αίμα του ροδιού - χειμερινοί κολυμβητές
03. elephant gun - Beirut
04. the pirate's gospel - alela diane
05. καρτέρι - νίκος ζουρνής
06. saldek - dead can dance
07. δε γκάμπλερ - mavrika
08. ντισκοπάθεια - felizol
09. paradise circus - massive attack
10. εισαγωγαί μουσικών χαλιών - βόμβοι
11. αυτοί παιδί μου δεν. - μιχάλης & παντελής καλογεράκης
12. ο δράκος - γιώργος μητρογιαννόπουλος
13. για τον Σκαρίμπα - γιώργος μακρής
14. smells like teen spirit - patti smith
15. ο ταχυδρόμος - φοίβος δεληβοριάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου