Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

[Táctica y estrategia]



Η τακτική μου είναι
να σε κοιτάζω
να σε μαθαίνω πως είσαι
να σε θέλω όπως είσαι

η τακτική μου είναι
να σου μιλώ
και να σ΄ακούω
να χτίζω με λέξεις
ένα γεφύρι ακατάλυτο

η τακτική μου είναι
να μένω στη μνήμη σου
δεν ξέρω πως, ούτε ξέρω
με ποια δικαιολογία
αλλά να μένω εκεί

η τακτική μου είναι
να είμαι ειλικρινής
και να ξέρω ότι είσαι ειλικρινής
κι ότι δεν πουλάμε ο ένας στον άλλο
πραγματικότητες εικονικές
έτσι ώστε ανάμεσα μας
να μην υπάρχει αυλαία
ούτε άβυσσοι

η στρατηγική μου είναι
απ΄την άλλη
πιό βαθιά και πιο
απλή

η στρατηγική μου είναι
μια συνηθισμένη μέρα
δεν ξέρω πως, ούτε ξέρω
με τι πρόσχημα
τελικά να με χρειάζεσαι

του Mario Benedetti από τη συλλογή "Poemas de Otros"

 
[Ο μύθος, η ανάγωγη φύση της αλήθειας ή μήπως τόξο που τρέμει τραβηγμένο; Aπόψε, με τους δείκτες να είναι σχεδόν στο μηδέν, λίγο μετά τις 21:00 o raoul _penman επιδίδεται  γι΄άλλη μια φορά στη μαντική ρωτώντας «Ποιό βέλος πετάει παντοτινά;» Και απαντά: «Τό βέλος που καρφώθηκε στο στόχο». Όχι παίζουμε!
 Μόνο το φάντασμα ξέρει πόσα οφείλει η στέγη στη σκάλα_ e΄δώ: http://www.metadeftero.gr/ ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου