Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

[:τριάντα αργύρια - Not]Get]



«Για να κάνεις σάλτσα λαγού, χρειάζεται ένας λαγός, για να πιστέψεις στο Θεό, χρειάζεται ένας Θεός»
                                                                                                 
Κάποιος πετάει μια βρυσιά ανάμεσα στη σαρκική και στην πνευ-

          ματική ζωή του

και αυτοκτονεί –

Ορφικό μεταίχμιο –

είναι το φιλί του Ιούδα

μια συγχορδία εχθρικής φιλίας –

από εδώ διαβαίνεις ουσιαστικά στις χώρες και στα πολιτεύματα

               του οίκτου

για τη σοφία αυτού του κόσμου που την εμώρανε ο θεός

εδώ ανήκουν οι τέχνες (τρέφω γι΄αυτές κακία πουλιού)

το αληθινό τους τιμάριο είναι περιοχή αγειτόνευτη

και είνα άρτια διατυπωμένο ότι στη φυλακή τους βασιλεύει

ένα χριστιανικό αντίο στη μεγαλοπρέπεια και στην ίδια τους τη

            ματαιοδοξία –

οι σπουδαίοι δεσμώτες τους

το ανήμερο αντάρτικο έχει ισόβιο συνομιλητή

τη δική του βούληση για πόνο

«γιατί μόνο η δική σου βούληση για τη λέξη που είπαμε»

(μου εξηγούσε η γνωριμιά μου ο δεσμώτης ) «σε κάνει συνδημιουργό»

και να φυλάγεσαι σε τούτα τα λημέρια όπου «όλα είναι χρόνος και

            πόνος και δήθεν εαυτός»

κι αν γνωρίσεις τη δαιμόνισσα: την τέχνη χωρίς κληρονόμο

μη την μεταδώσεις στην τύχη –

Τώρα κοιτάχτε φώναξε ο δεσμώτης

έρχεται προς εμένα: το τέλος του απλού ο πόνος του κόσμου –
...  ...  ...  ... ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ... ..

Παρεμπιπτόντως, επιτρέψτε μου να σας ενοχλήσω με μια ερώτηση, πόσο μάλλον που τώρα, νομίζω, έχω απόλυτο δικαίωμα  γι΄αυτό. Πείτε μου, ο δικός σας λαγός έχει πιαστεί ή ακόμα τρέχει;
...  ...  ...  ... ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ...  ... ..

[Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι -Oι Δαιμονισμένοι, Νίκος Παναγιωτόπουλος -Σύσσημον]
 
Ένα ποστ για τη Μεγάλη Πέμπτη που συμπληρώνει κατά κάποιο τρόπο την εκπομπή #3 για το http://ypokeimeno.com/kalemi-sta-dontia/ [:Σε ποιον ανήκει ο Καβάφης] της Μεγάλης Τρίτης. Παρεμπιπτόντως, επιτρέψτε μου να σας ενοχλήσω με μια ερώτηση, πόσο μάλλον που τώρα, νομίζω, έχω απόλυτο δικαίωμα γι΄αυτό. Πείτε μου, ο δικός σας λαγός έχει πιαστεί ή ακόμα τρέχει;

1 σχόλιο:

  1. μα ο λαγός μου είναι τρελός, τρέχει και δεν τον φτάνω κι όταν νομίζω τον κρατώ πηδάει και μου ξεφεύγει. στις ρεματιές μου κρύβεται στους κάμπους στα λιβάδια κι όπου γυρίζω τον κοιτώ κι αυτός γλυκά γελάει. έσπασα τα ποδάρια μου για να τον κυνηγάω μα αυτός οίκτο δεν έχει. να δεις έτσι θα τρέχουμε εκτός κι αν φιληθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή