Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

(άκου:)

 
 
 
 
 
 
Θίγομαι σαν επαγγελματίας απ΄τις διαδόσεις ότι δεν είμαι ελεύθερος, ότι προτιμώ να σκοτώσω παρά να σκοτωθώ, ότι τις καλύτερες μου λέξεις τις κρύβω μέσα στις φλέβες μου κι ας επιμένουν οι πλούσιοι πια να με κεράσουν, οι φτωχοί να με κεράσουν. Χιλιάδες πρώην πασόκοι σατανιστές έχουν να λένε το κοντό τους και το μακρύ τους για το ταξίδι μου της μακριάς ημέρας μες στην νύχτα· γι΄αυτήν την τελική μου νίκη. Μόνο η μουσική πια, η δική σου, έχει σκιά και δροσιά κι ένα ξέφωτο να ξαπλώνω ησυχασμένος μέσα στην κίνηση του πόθου μου. Σπλάςςς κάνουν οι βουτιές μέσα μου_ σαν όνειρο και σαν βυθός· πάνω απ΄οτιδήποτε θέλω, πάνω απ΄οτιδήποτε επιπλέει. Σύγκορμος α_μήχανος και ερασιτέχνης. Εκπέμπω και φυσάω, βρέχομαι και ηρεμώ_εδώ: http://metadeftero.gr/
 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου