Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

[ΣύΝΤΟΜΑ όλα θα ΚαίΓοΝΤΑΙ ΚΑΙ θα φωτίζουν ΤΑ ΜάΤΙΑ ΣΟΥ*]

 

Κι αν η σκιά μου μιλουσε
ίσως μου ζήταγε συγγνώμη
που μες στα πόδια μου γυροφέρνει
τη δύναμη του ήλιου
και πώς να την ανεχτώ έτσι υποτακτική
που τυφλά ακολουθεί
μια ομορφία που καίει
αντί επαναστατημένη να χορεύει
γύρω μου
με ένστικτο και πάθος

(Από τη συλλογή του Νίκου Ερηνάκη "Σύντομα όλα θα καίγονται και θα φωτίζουν τα μάτια σου")


(aπόψε ο raoulpenman βυθομετρώντας τις επιφάνειες, δωροδοκόντας τις λέξεις και εξετάζοντας τις εκεχειρίες, «πειράζει» τα «Εγώ» και τα «Εσύ» . Το λησμονημένο γνωστό. Το «Είσαι μια απλή μεταμόρφωση της γης», το «Όχι» της γραφής, το «Δεν είναι καθόλου έτσι» του ονόματος και (αντί να τα γράφει στους τοίχους)...» τα κοινοποιεί λίγο μετά τις έντεκα e΄δώ http://www.metadeftero.gr/ με ένταση και πάθος_ )

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου